By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Forbrukerrådet skal bidra til å gjøre Norge mer forbrukervennlig. For å få til det er kommunikasjon, synlighet og troverdighet avgjørende. Vi ansetter nå en kommunikasjonssjef som har det sentrale ansvaret for dette. Kommunikasjonssjefen skal lede kommunikasjonsenheten, som i dag har sju ansatte.
Hvis du har evne til å bruke kommunikasjon som et strategisk og operativt verktøy, bør du lese videre. Vi ser etter en person som har erfaring fra å jobbe med media, enten fra innsiden eller utsiden av redaksjonene, og vet hvordan et budskap kan formidles for å flytte makt. Dette er en mulighet hvor du kan bruke både politisk teft og engasjement for forbrukeren.
Hovedansvaret i rollen er å lede Forbrukerrådets kommunikasjonsfaglige arbeid. Dette omfatter blant annet:
Når vi vurderer kandidater ser vi etter følgende:
Generelt
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkere kan bli gjort offentlig, selv om søkeren ber om å bli anonymisert på den offentlige søkerlisten. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Forbrukerrådet til enhver tid de nasjonale helsemyndigheters råd. Vi vil derfor i hovedsak gjennomføre digitale intervjuer inntil videre.
Bransjekategori | Offentlige tjenester / Forvaltning |
Bransje | Offentlige lederstillinger |
Alternativ bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Alternativ bransje | Annet |
Arbeidsgiver | Forbrukerrådet |
Fred. Olsens gate 1 | |
0152 OSLO | |
Nettside | www.forbrukerradet.no/ |
Søknadsfrist | 24.3.21 |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Kommunikasjonssjef - Forbrukerrådet |
Sektor | Offentlig |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Bård Idås Partner baard@meyerhaugen.no +4795044483 |